Lac

prawdziwie polski mud


Witaj na stronie informacyjnej generowanej przez Laca.

Połącz się! albo zajrzyj na stronę.

MORALNOŚĆ
Moralność to współczynnik pomagający ci zorientować się, czy twoja postać
jest dobra, czy zła. Na zmiany moralności wpływa jedynie zabijanie innych
postaci. Jeśli zabijasz złe postacie, działasz w służbie dobra i świata,
twoja moralność więc rośnie. Jeśli zaś zabijasz postacie dobre, postępujesz
zgodnie z wolą złych władców, twoja moralność spada.

Moralność dzieli się na trzy główne grupy: dobrą, neutralną i złą. Oprócz
funkcji informacyjnej ma wpływ na twoją postać:
- więcej doświadczenia zdobywasz postępując zgodnie ze swoją moralnością,
czyli zabijając postacie o moralności przeciwnej,
- niektóre przedmioty są przesiąknięte złem lub dobrem, przez co mając
moralność przeciwną nie możesz ich nosić,
- niektóre przedmioty są przesiąknięte złem lub dobrem do tego stopnia, że
musisz mieć identyczną moralność co przedmiot, nawet bycie neutralnym nie
pozwoli ci nosić takiego przedmiotu na sobie,
- dobra moralność może cię uchronić przed zarażeniem wampiryzmem,
- niektóre czary działają tylko pod warunkiem, że rzuca je odpowiednio zła
albo odpowiednia dobra postać.

W punktacji i zachęcie widzisz opisy zależne od moralności. Tu przedstawię,
jak przekładają się one na klasyfikację moralności do trzech głównych grup.
dobra - anielska (najlepsza), święta, dobra
neutralna - miła, neutralna, groźna
zła - zła, demoniczna, szatańska (najgorsza)

spis treści | kto gra | pomoc | polecenia | profesje | krainy