Lac

prawdziwie polski mud


Witaj na stronie informacyjnej generowanej przez Laca.

Połącz się! albo zajrzyj na stronę.

"CZYSTA KREW"
Po zarażeniu postaci wampiryzmem, staje się ona wampirem półkrwi. Jest to
przedstawione w punktacji jako np. "człowiek (wampir)", a w KIMJEST
jako
"człowiek-wampir". Oznacza to, że postać nadal jest człowiekiem, jednak
zarażonym wampiryzmem. Takiej postaci wyrastają charakterystyczne kły, nabiera
też więcej siły (ogólnie zmieniają jej się atrybuty na atrybuty wampira).

Wampir półkrwi pozostaje wielkości swojej pierwotnej rasy. Dla przykładu, jeśli
był hobbitem, nadal będzie miał problemy z rozbrajaniem większych przeciwników,
ale będzie dla nich trudniejszy do trafienia. Dla kontrastu, wampir czystej
krwi ma typowo 2,5 metra wysokości i "straszniejszy" od zwykłych ras wygląd.

Wampir półkrwi, jak każdy wampir, zadaje większe obrażenia za pomocą pazurów,
jednak im bardziej rozcieńczona jest w nim krew wampirów, tym mniejszy jest
zysk z wampiryzmu. Największe obrażenia pazurami zadaje wampir czystej krwi.

Moc wampiryzmu w nowo zarażonym wampirze jest połową mocy wampira, który go
zaraził. Najbardziej wartościowymi "dawcami" wampiryzmu są więc wampiry czystej
krwi.

Wampir półkrwi może oczyścić swoją krew jeśli spełni następujące warunki:
- po zarażeniu wampiryzmem wykona RESTART, po którym narodzi się jako
wampir półkrwi (wampir urodzony półkrwi nie może już zostać wyleczony),
- przebrnie od 1 do 100 poziomu wampirem półkrwi i wykona kolejny RESTART,
po którym jego kolejne wcielenie narodzi się jako wampir czystej krwi.
Tym sposobem można uzyskać wampira czystej krwi na 1 poziomie. Tu uwaga: tylko
postać wampira może wybrać rasę wampira dla swojego kolejnego wcielenia. Jeśli
podczas restartu wybierzesz inną rasę, nie będzie możliwy powrót do wampira bez
kolejnego zarażenia.

Zobacz także pomoc WAMPIRY, WAMPIR GRACZ.

spis treści | kto gra | pomoc | polecenia | profesje | krainy